
Financieel administratief medewerker
- Op locatie
- Breda, Noord-Brabant, Nederland
- € 2.507 - € 3.682 per maand
- Hoofdkantoor Breda
Functieomschrijving
Changes GGZ is een jonge en eigenzinnige zorginstelling. Changes GGZ biedt vanuit een negental locaties in binnen- en buitenland zorg voor verslavingsproblematiek, eetstoornisproblematiek en traumaproblematiek. Sinds onze start in 2015 groeien wij aanhoudend en momenteel hebben wij circa 210 medewerkers in Nederland. Changes GGZ heeft een duidelijke missie: het bieden van blijvend herstel voor onze cliënten. Daarnaast willen wij ons op een positieve manier onderscheiden van de reguliere instellingen.
Wat ga je doen?
Changes GGZ is op zoek naar een financieel administratief medewerker voor ons hoofdkantoor in Breda. Ben jij een financial met lef die een uitdaging zoekt? Zoek je een enthousiast team en collega’s die echt een bijdrage willen leveren aan het verbeteren van de zorg? Reageer dan snel. Deze functie maakt deel uit van het team Finance & Control en je rapporteert aan de Manager Finance & Control. We zoeken een teamspeler die ondernemend is ingesteld en wil meebouwen aan de doorontwikkeling van de financiële afdeling. De cultuur van Changes GGZ kenmerkt zich door korte lijnen en een weinig hiërarchische setting.
Taken & Verantwoordelijkheden:
Verwerken van uitgaande debiteuren naar zorgverzekeraars en gemeentes;
Contact leggen met verzekeraars en gemeentes over verwerking van debiteuren;
Kas- en bankafschriften en inkomende crediteuren boeken;
Financiële (ad-hoc) analyses;
Aanspreekpunt voor vragen van interne klanten, zoals locatiecoördinatoren en management.
Wat bieden wij?
Changes GGZ blijft groeien en jij dus ook. In deze veelzijdige functie werk je in een dynamische omgeving die geen dag hetzelfde is en waarin je enorm veel kunt betekenen in het leven van een ander. Wij denken buiten vaste kaders en staan open voor jouw ambitie en ideeën om de behandeling of jezelf te ontwikkelen. Bij ons kan je rekenen op:
Een contract voor circa 24 uur per week.
Werkplezier binnen een uitdagende en veelzijdige functie.
Werken in een dynamisch team, waar ruimte is voor groei, ontwikkeling en jouw ideeën.
Salaris conform CAO GGZ, inschaling in FWG 40 (minimaal € 2507, maximaal € 3682 op basis van 36 uur).
Reiskostenvergoeding.
Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder natuurlijk vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, keuzebudget en mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.
Leuke extra’s en mogelijkheden om je werkgeluk te vergroten.
Een uitstekende pensioenregeling voor je oude dag.
Vereisten
Wat breng jij?
Een afgeronde MBO4- of HBO-opleiding.
Bij voorkeur circa 1 tot 3 jaar relevante werkervaring. Ben je starter op de arbeidsmarkt? Dan nodigen we je ook graag uit te solliciteren.
Je brengt ondernemerschap met je mee en je hebt een optimistische insteek.
Je bent nauwkeurig, werkt gestructureerd en je bent stressbestendig.
Je hebt goede kennis van Excel, ervaring met boekhouding is een pré.
Interesse? Neem contact op met Tom Onland (Manager Finance & Control) (0621202560) voor eventuele vragen.
of
- Breda, Noord-Brabant, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!