Office manager
- Op locatie
- Breda, Noord-Brabant, Nederland
- Hoofdkantoor Breda
Functieomschrijving
Ben jij de nieuwe office manager voor ons hoofdkantoor in Breda? Changes GGZ biedt als zorgorganisatie specialistische hulp voor verslavingen, eetproblematiek en trauma en zoekt een sociaal aanspreekpunt ter versterking van het office team. Jij vormt een belangrijke schakel in het eerste contact met (nieuwe) cliënten, familie, ketenpartners en andere externen. Telefonisch en per mail beantwoord je vragen en verwijs je de personen door naar de juiste collega's binnen onze organisatie. Naast jouw rol en verantwoordelijkheid als aanspreekpunt vervul je case management taken. Ben je op zoek naar betekenisvol werk en draag je de (mentale) gezondheidzorg een warm hart toe? Lees dan snel verder en maak kennis met jouw nieuwe werkplek!
Office manager
Locatie: hoofdkantoor, Breda
24-36 uur per week
Wat ga jij doen?
Bij Changes GGZ ga je veelzijdige werkweken tegemoet. Je vormt een belangrijk eerste aanspreekpunt voor (nieuwe)cliënten, collega’s en externen en weet hen met je kennis en kunde gerust te stellen en voorzien van antwoorden op hun vragen.
Op jouw agenda staat:
- In basis het verwerken van telefoon, post en agenda- en e-mailbeheer;
- Voeren van screening gesprekken met mogelijk nieuwe cliënten;
- Bezoekers ontvangen;
- Up to date houden van algehele voorraadbeheer, denk aan kantoorartikelen en facilitaire zaken.
Changes GGZ is bovendien een moderne, flexibele organisatie waarin veel mogelijkheden tot uitbreiding van je takenpakket op basis van jouw kennis en ervaring.
Wie zijn wij?
Changes GGZ is gespecialiseerd in de behandeling van verslavingen en eetproblematiek. Wij geloven dat een verslaving of eetstoornis voortkomt uit onderliggende psychische klachten of persoonlijkheidskenmerken en vinden het daarom essentieel om gedurende de behandeling de kern van het probleem aan te pakken. Wij bieden een divers behandelprogramma aan waarbij we zo licht als mogelijk en zo zwaar als nodig behandelen om de cliënt een sterke basis mee te geven voor langdurig herstel van een eetstoornis of verslaving.
Vanuit een achttal locaties in binnen- en buitenland helpen we cliënten weer grip op hun leven te krijgen. Naast ambulante dagbehandelingen bieden we ook klinische opnames voor eetstoornis en verslaving en zijn er detox mogelijkheden. Sinds onze start in 2015 groeien wij zowel in team als behandelaanbod aanhoudend. Momenteel hebben wij circa 200 medewerkers in Nederland.
Changes GGZ heeft een duidelijke missie: het bieden van blijvend herstel voor onze cliënten.
Wat bieden wij jou?
Changes GGZ blijft groeien en jij dus ook. In deze veelzijdige functie werk je in een dynamische omgeving die geen dag hetzelfde is en waarin je enorm veel kunt betekenen in het leven van een ander. Wij denken buiten vaste kaders en staan open voor jouw ambitie en ideeën om de behandeling of jezelf te ontwikkelen. Bij ons kan je rekenen op:
- Een contract voor 24-36 uur per week;
- Werkplezier binnen een uitdagende en veelzijdige functie op ons hoofdkantoor in Breda;
- Werken in een dynamisch team, wat ruimte biedt voor groei en ontwikkeling;
- Salaris marktconform CAO-GGZ, inschaling afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- Fijne secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder natuurlijk vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, balansbudget, mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen, fietsplan en korting op een flexibel sportabonnement;
- Leuke extra's en mogelijkheden om je werkplezier te vergroten;
- Een uitstekende pensioenregeling voor je oude dag.
Vereisten
Wie ben jij?
- Je bent een enthousiaste office manager/telefoniste met ervaring in de zorg;
- Je bent communicatief zeer vaardig zowel in woord als geschrift;
- Je hebt affiniteit met de doelgroep;
- Onmisbaar is dat je de visie van Changes GGZ deelt en kunt overbrengen;
- Signaleren van mogelijkheden tot procesverbetering;
- Je kunt nauwkeurig en procesmatig kunnen werken;
- Je kan zelfstandig prioriteiten stellen en initiatief nemen;
- Je hebt een positieve en flexibele instelling;
- Je toont initiatief, bent proactief, denkt mee, en je zorgt dat alles geregeld en voorbereid is;
- Je bent betrouwbaar en discreet, staat stevig in je schoenen en werkt accuraat;
- Je legt makkelijk verbanden en kan omgaan met druk;
- Je kan goed schakelen en luisteren
Changes GGZ heeft een platte organisatiestructuur: korte lijnen en weinig hiërarchie kenmerken onze locaties. Bij ons krijg je de ruimte om echt impact te maken!
Wil jij als office manager het verschil maken voor onze cliënten met een eetstoornis of verslaving? Reageer op deze vacature en wie weet zitten we binnenkort om de tafel om kennis te maken!
- Breda, Noord-Brabant, Nederland
of
- Breda, Noord-Brabant, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!